Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟΝΙΑ

Με μεγάλη μου χαρά είδα φέτος να παίρνει σάρκα και οστά μια παλιότερη ιδέα μου. Τα παιδιά του Δημοτικού και του Γυμνασίου Μεγανησίου έστησαν για το Καρναβάλι το γκρουπ "Δεν είμαστε πιόνια κανενός", με στολές που παραπέμπουν στο σκάκι και μια μεγάλη σκακιέρα πάνω στην οποία ο χορός έδωσε και πήρε!



Εκτός από το Μεγανησιώτικο Καρναβάλι ( στο οποίο, να σημειωθεί, η αφεντιά μου συμμετέχει στο γκρουπ "Το γέλιο της αρκούδας", ένα θέμα τσιγγάνικο, όσο και ρουστίκ), τα Μεγανησιωτόπουλα συμμετείχαν σε παρέλαση στη Λευκάδα και στο καθιερωμένο Παιδικό Καρναβάλι της Πάτρας.


Ανάμεσά τους και κάποιοι από τους σκακιστομαθητάδες μου. Το όνομα του γκρουπ δεν ήταν δικής μου έμπνευσης, αλλά πολύ το χάρηκα. Εύχομαι στα συμπατριωτάκια μου να διασκεδάζουν πάντα, να είναι η ζωή τους πολύχρωμη όσο ένα καρναβάλι, γοητευτική όσο το σκάκι και πραγματικά να μη γίνουν ποτέ μα ποτέ τους πιόνια κανενός.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,

Το εύχομαι ολόψυχα να μη γίνουν ποτέ μα ποτέ πιόνα. Είναι όμως τόσο δύσκολο που μου φαίνεται ακατόρθωτο. Ειδικά στον εργασιακό χώρο νιώθω λες και είμαι στρατιωτάκι έτοιμο να με ρίξουν στη σφαγή.

Μακάρι να τα καταφέρουν

Tom

nikkarthegreat είπε...

Το μόνο καλό είναι ότι το σκάκι αρχίζει και μπαίνει σε πολλούς τομείς πια και σίγουρα το group είναι μια καλή διαφήμιση για το άθλημα ( ή παιχνίδι όπως το πάρει κανείς ).Καλά να περάσετε στο καρναβάλι .... και το 2ο πληθυντικό πηγαίνει στο ότι η ΕΣΣΠΕΠ είχε την ιδέα να μας βάλει να παίξουμε αγώνες το 3μερο (13-15/02)

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

"Μ' όποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις" λέει η παροιμία.
Δεν ανησυχώ λοιπόν καθόλου για το πόσο πιόνια μπορεί να γίνουν εκτός καρναβαλιού οι σκακιστομαθητάδες σου.

"Κρατώ την αναπνοή
μια στιγμή να σφραγίσει
το Χρόνο που αφήνεις πίσω
τ' Όνειρο που έχεις μπροστά

μια γιορτή
μια καθημερινή τρέλα
μια Ελευθερία
μια ξεγνοιασιά
μια ζεστασιά

μια ασύμβατη τροχιά

Να 'χεις την Πρώτη Κίνηση
να παίζεις πάντα
με τα Μαύρα

Πάντα Αντίθετα

να χαμογελάς στις ήττες
π' αγαπάς
να κλαίς στις Νίκες
να πονάς

Μικρέ
ποτέ μη μεγαλώσεις."

ΒΑΣΙΛΗΣ Γ.ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΣΙΑΔΗΣ

Για τους σκακιστομαθητάδες μα και το δάσκαλο με την ευχή να ρίχνουν πάντα "το γέλιο της αρκούδας"
και να μη γίνουν ποτέ "πιόνια" κανενός.
Καλές Απόκριες.