Αν κάποιος φτύσει δύο φορές στον αέρα και μία προς τα κάτω, πόσες πιθανότητες έχει να πετύχει τον κ.Κούγια; (ντρέπομαι που τον λέω "κύριο" μα και το "Αλέξη" δε μου πάει...)
Δεκτές μόνο τεκμηριωμένες (μαθηματικά, φυσικά, νομικά, αστρονομικά, αστυνομικά) απαντήσεις.
19 σχόλια:
Αν κάποιος φτύσει τον κ. Κούγια σε τι διαφέρει από αυτόν;
Η άσκηση βίας είναι απαράδεκτη ανεξάρτητα από τον τρόπο που εκδηλώνεται.
Αγαπητέ, φοβάμαι πως δεν προσέχετε στην τάξη. Η διατύπωση δε λέει ότι κάποιος φτύνει τον Κούγια, λέει "δύο φορές στον αέρα και μία κάτω" και ζητάει τις πιθανότητες επί τοις εκατώ να τον πετύχουμε.
Επίσης, δε γινόμαστε πάντα ίδιοι με αυτό που φτύνουμε διότι σε αυτή την περίπτωση θα είμασταν όλοι γραμματόσημα.
Αν πάντως θέλετε απλά να στιγματίσετε την "αποκλίνουσα συμπεριφορά" μου, δεκτό και πάμε παρακάτω.
Παναγιώτη δεν έχω λόγια για την απάντησή σου στο σχόλιο του ανώνυμου
προσυπογράφω λέξη προς λέξη.
καλημέρα
σε φιλώ μακρινέ μου φίλε
O ανώνυμος
Η παρατήρηση δεν αφορά στον συνάκτη που με εύσχημο τρόπο σχολ'ιασε δηλώσεις και εν γένει συμπεριφορά συγκεκριμένου ανθρώπου (αν και πιστεύω ότι παίρνι περισσότερα από τα πέντε λεπτά δημοσιότητας που του ανήκουν)
Το σχόλιο αφορουσε συμπεριφορές (καταστροφή γραφείων κτλ)που νομίζω ότι "δικαιώνουν" τα αδικαιολόγητα
Ελπίζω τώρα να είμαι εντός θέατος και να πάρω τον όοιο βαθμό που μου αξίζει.
Και κάτι άλλο : Εκτιμώ ότι όντως δεν γινόμαστε ίδοι με ΚΑΤΙ που φτύνουμε. Γινόμαστε ίδιοι με ΚΑΠΟΙΟΝ που φτύνουμε.
Θα χάσω από την ορθογραφία. Κρίμα
ΥΓ. κ. Κονιδάρη ή αν επιτρέπεται Παναγιώτη (η τυπική ευγένεια του πληθυντικού είναι εξω από τον πολιτισμό που άνθησε σ' αυτήν τη χώρα και επιβλήθηκε από αλλού)
Η προσσέγγιση του θέματος από μέρους σου όπως φάνηκε από τα σχόλια σου ήταν προσεγμένη και έθεσε πολλά πράγματα στη θέση τους. Ο φανατισμός "(αριστερός, δεξιός, βόρειος, νότιος, άσπρος μαύρος ) είναι κακός σύμβουλος πάντα
@Φαίδρα
Καλημέρα ποιήτρια, ελπίζω να είσαι καλά.
@Ανώνυμος
Μη νοιάζεσαι για την ορθογραφία, δε δικάζω, όπως μερικοί δάσκαλοι, κατάλαβα τη θέση σου.
Ακόμα κι έτσι φίλε μου (ο ενικός απελευθερώνει, δίκιο έχεις),θα μπορούσα να φτύσω κάποιον, το Χίτλερ ας πούμε (ή έστω στον τάφο του Χίτλερ) χωρίς να γίνω ναζιστής. Έτσι, από αηδία βρε αδερφέ.Πάντως το σχόλιο είχε να κάνει με την υπερασπιστική γραμμή του εν λόγω κυρίου, που απ' ό,τι μαθαίνω τον "άδειασε" και ο Δικηγορικός Σύλλογος.
Συμφωνούμε ωστόσο πως ο φανατισμός είναι επιζήμιο πράγμα, ασχέτου χρώματος. Συμφωνούμε και πως η βία δεν είναι πάντοτε λύση. Μακάρι όλα τα κοινωνικά προβλήματα να λύνονταν με τις πρακτικές του Μαχάτμα Γκάντι. Όμως ξέρουμε καλά πως δεν είναι πάντα έτσι (αν είναι ποτέ έτσι). Θέλω να πω λοιπόν πως υπάρχει βία και βία. Αν μια γυναίκα γρατσουνίσει το μούτρο του άντρα που προσπαθεί να τη βιάσει, κατανοούμε πως οι δύο αλληλοδιάδοχες πράξεις βίας απέχουν όσο η τιμή από την ατιμία.
Η νεολαία είναι η γυναίκα. Το υλικοκεντρικό κράτος είναι ο βιαστής. Ελπίζω (και παλεύω) ο βιασμός να αποφευχθεί.
Ο βιασμός φίλε Παναγιώτη είναι εν εξελίξει... Και η βία που προέρχεται απο τον βιασμό γεννά βία και όπως βλέπουμε τυφλή... Και αυτή η τύφλωση είναι που με ανησυχεί, γιατί δρά αντιφατικά, όμως και η ίδια η φύση της βίας δεν είναι αντιφατική και έξω από τα πλαίσια της λογικής, γιατί η βία έγκειται στο συναίσθημα και όχι στη λογική... Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως απ' όλα είναι πως αυτοί που πρέπει να διαβάσουν αυτή τη βία των νέων ανθρώπων έχουν να διαβάσουν από τον Μάη του 68' και το Πολυτεχνείο και πλέον δεν μπορούν να διαβάσουν... Αχ αυτή η δύνη της αλλοτρίωσης!!! Περιμένω απάντηση φίλε Παναγιώτη!!! Να τα λέμε τώρα που τα πληκτρολόγια πήραν φωτιά μαζί με τ' άλλα...
Ανώνυμος
Ισως να κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι η καταδίκη σε λήθη κάποιου είναι καλύτερη από το να ασχολείσαι μαζί του.
Πάντως ο αγώνας για αποφυγή του βιασμού είναι δύσκολος ίσως και άνισος. Εκτιμώ (θαυμάζώ;) την προσπάθεια και στο φινάλε (μιας και νιμίζω ότι είμαι σκακιστής)ο δρόμος είναι αυτός που προσφέρει τις εμπειρίες και όχι ο προορισμός και περισσότερη τιμή πρέπει όταν γνωρίζεις ότι ο εφια΄λτης θα φανεί και οι Μήδοι θα διαβούνε.
(αντιγρ'αφουμε με κίνδυνο να μηδενιστούμε)
Συγνώμη για την ανωνυμία αλλά υπάρχει λόγος
Το περίεργο είναι ότι αυτοί που σήμερα πρέπει να "διαβάσουν" τη νεολαία είναι αυτοί που "έγραφαν" το 68 και το 73.
Μήπως τελικά η διαχείριση της εξουσίας είναι δυσκολότερη από ότι φανταζόμαστε ;
Προφανώς διοικούν οι σκληροί και όχι οι ρομαντικοί
Φίλε ανώνυμε, η λήθη είναι προσωπική μας καταδίκη, καλύτερα να θυμόμαστε , η μνήμη είναι σωτήρια, φέρνει τα λάθη του παρελθόντος και έτσι αποφεύγουμε τα ίδια λάθη στο μέλλον... Οσο για αυτούς που διοικούν μάλλον είναι απλώς ανίκανοι, κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολη η δουλειά τους εκείνοι όμως επέλεξαν να την κάνουν, καλό θα ήταν να κάνουν και λίγη αυτοκριτική όμως, είναι και αυτή σωτήρια...
@jim
Δε νομίζω πως αδυνατούν να "διαβάσουν" τα μηνύματα οι κρατούντες (η γενιά του Πολυτεχνείου πιθανόν, όπως λες). Μια χαρά τα διαβάζουν και γι' αυτό τους φοβίζουν: επειδή οι φωνές των νέων ζητούν αλλαγές που δεν τους συμπεριλαμβάνουν, τομές που δεν τους υπολογίζουν και μια κοινωνία όπου οι φελλοί θα βουλιάζουν, δε θα επιπλέουν.
Μπορεί και να έχεις δίκιο , αλλά η στάση αυτή δεν τους πολυσυμφέρει, το μέλλον δεν ανοικει σε αυτούς αλλά στο μέλλον... Λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο και θα τα βρούν όλα μπροστά τους...
@Ανώνυμος
Όλοι οι κοινωνικοί αγώνες είναι άνισοι αφού τα βάζουν με την εξουσία. Αυτό που οφείλουμε νομίζω να εξετάζουμε είναι το αν είναι δίκαιοι. Κι αν είναι, τότε να συμμετέχουμε, ακόμα κι αν φαινομενικά ξεβολευόμαστε ή χάνουμε κάτι από τα "κεκτημένα".
Γιατί ρε φίλε, θα μου πεις, καλά δεν είμαι και στον καναπέ μου; Εγώ θα άλλάξω τον κόσμο;
Γιατί, θα σου πω, το μέλλον πάντα είναι πιο κοντά απ' όσο μπορούμε να φανταστούμε και έχει την κακή συνήθεια να μας περιλαμβάνει. Και τον κόσμο τον αλλάζει ο καθένας μας. Κάθε μέρα.
Υ.Γ.Η αντιγραφή δεν τιμωρείται, όταν πρόκειται για Καβάφη.
Κατα το "βλεπουμε το δαχτυλο και οχι το δασος" (ελπιζω να το λεω σωστα), σ αυτην την περιπτωση βλεπουμε το σαλιο-που ταχαμου μας εξισωνει με τον σαλιωμενο-και οχι τον βοθρο στον οποιο αυτο θα καταληξει.Εξαλλου το σαλιο εχει και θεραπευτικες ιδιοτητες. Μικροι το χρησιμοποιουσαμε συχνα για πληγες , τσιμπηματα κ.λ.π. ενιοτε και για την καινουρια απολαυση που ειχαμε τοτε πρωτοανακαλυψει.
@espectador
Η φράση είναι "βλέπω το δέντρο και χάνω το δάσος" ή "μου δείχνουν τον ήλιο και κοιτώ το δάχτυλο", μα και το υβρίδιό σου μου άρεσε!
Άλλαξα όπως βλέπεις ανάρτηση γιατί δε θέλω να ασχοληθώ άλλο με τον κύριο. Άσε που έχει πάρει οικόπεδο στο Μεγανήσι και ξεκινάει να χτίζει σπίτι. Κάθε καλοκαίρι τον έχουμε στο νησί...
Το σάλιο πράγματι έχει ένα σωρό ευεργετικές επιπτώσεις, οι δε θεραπευτικές του δράσεις (λόγω της λυσοζύμης) ειναι πασίγνωστες.Για τις άλλες δε σχολιάζω, αλλά συνυπογράφω.
Συμπερασματικά, το κουίζ μας φέρνει στο σημείο να πούμε πως η πιθανότητα να τον πετύχουμε θα ήταν υψηλή (όποια πέτρα και να σηκώσεις, από κάτω είναι), αλλά δε χαραμίζουμε το πολύτιμο σάλιο μας. Μπορεί να μας χρειαστεί να κολλήσουμε κανένα γραμματόσημο.
Tom
Θα θελα να ήμουν σε μια γωνιά την ώρα που θα ρχόταν για καμιά ασπιρίνη. Ε, ρε γλέντια
Καλώς να τον δεχτείτε λοιπόν το νέο σας "συντοπίτη"... αν και πιστεύω ότι το κλίμα της επαρχίας και δη του καθ' όλα Μεγάλου Νησιού δύσκολα θα τον σηκώσει. Άνθρωποι αυτού του ποιόντος παραμένουν εσαεί -πλην ελαχίστων ίσως περιπτώσεων- ξένοι οργανισμοί μέσα στη μεγαλωσύνη και ντομπροσύνη της τοπικής κοινωνίας.
@Tom
Αφού βρε είμαι ήσυχος άνθρωπος γενικά. Άσε που δε βγαίνει για ψώνια ποτέ ο ίδιος, απ' όσο ξέρω. Αυτό είναι δουλειά του υπηρετικού προσωπικού ή έστω της γυναίκας του.
Από την άλλη...λες να του σφυρίξουν για τις αναρτήσεις μου και να με προπηλακίσει; Ε, ρε γλέντια!
@skaros
Κουτσομπολίστικο μου το κάνατε το ιστολόγιο, είχατε δεν είχατε. Ο τύπος έρχεται με τη θαλαμηγό του συνήθως και απ' ό,τι μαθαίνω δεν κυκλοφορεί συχνά. Θα έρθει όμως και στο Δήμο για καμιά χαρούλα, δε θα έρθει; Πάντως έχετε δίκιο. Αυτοί ούτως ή άλλως δεν έχουν άλλη πατρίδα από το χρήμα.
Δημοσίευση σχολίου