Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

ΑΚΟΥ ΓΙΟΥΡΜΑΛΑ...

Αλήθεια σας λέω, Γιουρμάλα μου το είπανε, το μέρος που θα γίνει σύντομα το 51ο Παγκόσμιο Συνέδριο Σύνθεσης (και Λύσης) Σκακιστικών Προβλημάτων.


Πρόκειται για ένα θέρετρο (ελπίζω να άκουσα καλά το πρώτο γράμμα) στις ακτές της Βαλτικής, στη Λεττονία. Αρχηγός της αποστολής ο συνήθης ύποπτος, σκακιστικός βασανιστής και σεσημασμένος συνθέτης, που πρόσφατα θεάθηκε με μαύρα γυαλιά και καβουράκι να παρακολουθεί στενά την πρόοδο των αθλητών- λυτών της ομάδας στο Μεγανήσι, Χάρης Φουγιαξής.
Φυσικά ο Χάρης δεν παίζει (τρελός είναι;), βάζει άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Μετά τους παρηγορεί για τα δήγματα.
Πρώτος και καλύτερος της ομάδας των λυτών ο Κώστας Πρέντος.

Ισόβιος Πρωταθλητής Ελλάδας, ο Κώστας παραμένει λύτης υψηλού επιπέδου (ακόμα κι αν χρειάζεται να φοράει τακούνια). Λύνει τα δυάρια πιο γρήγορα απ' ότι εσείς λύνετε τα κορδόνια των παπουτσιών σας. Φυσικά είναι πάντα σεμνός και λιγομίλητος, πράγμα που εξηγεί το γιατί δε με κάνει παρέα!

Δεύτερος τη τάξει (και στο ύψος των τακουνιών) ο Νίκος Μενδρινός, γνωστό φωτομοντέλο.

Στη φωτό (δε βρήκα δυστυχώς τη γυμνή φωτογράφηση που είχε κάνει για το Playgirl), για όσους δεν ασχολούνται με τα καλλιτεχνικά (σκάκια!) είναι ο τύπος που κρατάει το κύπελλο δεξιά, από τη νίκη του στο τελευταίο Πρωτάθλημα Αττικής. (Ερωτήσεις εύλογες: Ποιός είναι αυτός δίπλα στο Μενδρινό, τι σχέση έχει με την Αττική, τι σχέση έχει με το καλλιτεχνικό σκάκι, τι σχέση έχει με το σκάκι γενικότερα και γιατί κρατάει το μετάλλιο σα να' ναι κομπολόι;).
Οι υπόλοιποι που διακρίνονται στη φωτό είτε επειδή φοβούνται τα αεροπλάνα, είτε επειδή φοβούνται τις γυναίκες τους (καθότι η φήμη για τις Λεττονές έχει φτάσει μέχρι τα μέρη μας), είτε απλά επειδή βαριούνταν δε θα συμετέχουν στην εκπροσώπηση των εθνικών μας χρωμάτων (φούξια ελεκτρίκ και σομόν για φέτος). Έτσι ο κλήρος έπεσε στον ακροδεξιό (στη φωτό παιδιά, στη φωτό!) υποφαινόμενο, Παναγιώτη Κονιδάρη.

Εδώ εμφανίζεται με το όχημα που επέλεξε για να μεταβεί στη Ρίγα (στην τιμή δε συμπεριλαμβάνεται ο καμηλιέρης) για να γλιτώσει τους φόρους του αεροδρομίου. Παραμένει φυσικά βασικό στήριγμα της ομάδας, κυρίως στα παλτά τους, τις βαριές αποσκευές και τους καφέδες. Αν προσφέρει στην ομάδα έστω κι έναν πόντο, ο Δήμαρχος Μεγανησίου έχει υποσχεθεί ότι θα γκρεμίσει(ελλείψει τειχών) το φούρνο του χωριού. Βέβαια, έτσι είναι οι Δήμαρχοι, υπόσχονται εκ του ασφαλούς.
Υ.Γ. Καλή επιτυχία στην ομάδα, που στοχεύει στην είσοδο στη δεκάδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Αν έριχνα ένα ισχυρό ηπακτικό στον καφέ των υπολοίπων ομάδων και κατόπιν κατηγορούσα το νερό του ποταμού Ντβίνα, λέτε να με έπαιρναν μυρωδιά; Να φανώ και σε κάτι χρήσιμος.






13 σχόλια:

Emmanuel Manolas είπε...

Καλύτερα να κολλήσεις με αυτοκόλλητη ταινία κινητό τηλέφωνο κάτω από το τραπέζι του πιό επίφοβου και να τον καλέσει κάποιος συνεργάτης σου απέξω την ώρα του διαγωνισμού (και μετά να ξεφορτωθεί το κινητό που έκανε την κλήση). Προφανώς θα ισχυρισθεί ότι δεν είναι δικό του, κλπ κλπ αλλά μετά το κουδούνισμα ποιός θα τον πιστέψει;

Καλή επιτυχία στην ομάδα.
Σας εύχομαι να τα λύσετε όλα. (Άλλωστε ούτε ο Χάρης βάζει τα θέματα ούτε ο προηγούμενος ο ακατονόμαστος).

Filandeza είπε...

Αγαπητέ κύριε Κονιδάρη,
είμαι αναγνώστρια που ενθουσιάστηκε με το βιβλίο σας και έχω να σας προτείνω να ανοίξετε και κανένα φόρουμ για "να κάνουμε κουβέντα", το βρίσκω πιο έυκολο από το να σχολιάζουμε μόνο στα μπλογκς. Για παράδειγμα, διάβασα το προφίλ σας και θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε και κανένα έλληνα συγγραφέα που να σας εμπνέει.
¨Όσο για τη Γιούρμαλα, έμένα μου φέρνει στο μυαλό Παράδεισο γιατί στα φιλανδικά (απεναντι δηλαδή από τη Λεττονία) γιούμαλα είναι ο Θεός. Εύχομαι λοιπόν εκτός από τη δύναμη της ευφυίας της ελληνικής ομάδας, να συνδράμει και ο Πανάγαθος για να κερδίσετε το διαγωνισμό.

Πολλα χαιρέτισματα,
Άννα από Φινλανδία.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@alkinoos
Άσε, αυτό το έχω κάνει και στο παρελθόν και ο "συνεργάτης" μου καλούσε λάθος νούμερο διαρκώς. Ευχαριστούμε για τις ευχές. Ο Πρέντος σήμερα κόντεψε να τις υλοποιήσει (54,5/60).

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@filandeza
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Αν είχα χρόνο να ανοίξω και φόρουμ, θα ήμουν πια θαύμα της φύσης, με τόσα πράγματα που καταπιάνομαι.Αρκεστείτε λοιπόν στο ιστολόγιο(-:

Για τους Έλληνες συγγραφείς τώρα, δε μπορώ να ισχυριστώ ότι με επηρέασαν δραστικά. Φυσικά χρωστώ πολλά σαν άνθρωπος στον Καζαντζάκη, το Ρίτσο, τον Ελύτη, τον Καραγάτση, τον Καρκαβίτσα, το Σεφέρη, το Βενέζη και άλλους. δε μιλώ όμως για άμεσες επιρροές. Μου αρέσει πάντως πολύ ο Μάρκαρης από τη νέα γενιά. Ίσως και ο Κουμανταρέας.

Όσο και να μας βοηθήσει ο καλός Θεούλης, αποκλείεται να κερδίσουμε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Πάντως ας βάλει κι αυτός το χεράκι του καλού κακού...

Φαίδρα Φις είπε...

γεια σου Παναγιώτη μου,
χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω

καλό Σεπτέμβρη
πολλά φιλιά

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@Φαίδρα
Βρε, καλώς τα τα παιδιά!!
Τελείωσαν οι διακοπές διαρκείας;
Το Σεπτέμβρη φεύγουν τα χελιδόνια κι έρχονται οι ποιητές. Μαύρα τα μεν, μαυρισμένοι οι δε!

Ελευθερία Αραβανή είπε...

μπράβο το Μεγανήσι που βγάζει φαρμακοποιούς- συγγραφείς!
το χουμε παιδί μου το΄χουμε εμείς από τα μικρά νησιά...τις καλησπέρες μου

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@Ευαγγελία
Γειά σου Ευαγγελία! Το' χουμε λες; Γιατί μερικές φορές μου φαίνεται πως μας έχει αυτό.
Βρε συ, τώρα μου ήρθε ότι υπάρχει μια Αραβανή μοντέλο, αλλά δε νομίζω ότι τη λένε Ευαγγελία.Εξάλλου, όπως διαπίστωσα από το ιστολόγιο σου, μάλλον δύσκολο να ταυτίζεστε, εσύ είσαι ρέκτης της ψυχής κι όχι του σώματος.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Ελευθερία, βρε παιδί μου, Ελευθερία! Χίλια συγγνώμη, καλή μου. Ευτυχώς που το είδε η Σοφία και μου το επισήμανε γιατί εγώ...Πάει, χάνω σιγά σιγά και το λίγο μυαλό που είχα, με τόσα που το έχω φορτώσει...

Ελευθερία Αραβανή είπε...

ας ξανασυστηθούμε...εγώ είμαι η Ελευθερία, η ψυχολόγος και η Ευαγγελία είναι το μοντέλο...το κοινό μας είναι ότι είμαστε από το ίδιο χωριό, και γειτόνισσες!την καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

Κα Αραβανή, έχετε κι'εσείς πολύ ενδιαφέρον blog και κάνετε αξιόλογη δουλειά στη Λευκάδα!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@Ελευθερία
Ναι, παιδί μου, το έχω ξεκαθαρίσει πια...Απλά μου ήλθε στο μυαλό η μοντέλα, και μπέρδεψα το όνομα. Να με συμπαθάς, που λένε και στο χωριό μου. Το μπλογκ σου, όπως θα ξέρεις το παρακολουθώ, νομίζω και η Σοφία που είναι πλησιέστερα στο γνωστικό αντικείμενο. Και απ' ότι φαίνεται και άλλοι πολλοί!

Ελευθερία Αραβανή είπε...

janet και Παναγιώτη σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...'αντε μια που είμαστε στο ίδιο νησί να συναντηθούμε...να γνωριστούμε..φιλιά