Σάββατο 25 Αυγούστου 2007

ΜΙΝΙ ΚΡΙΤΙΚΗ


Έπεσα πάνω στη σύντομη κριτική ενός blogger και έπαθα μια μικρή πλάκα. Θα τη βρείτε εδώ. O "Αχιλλέας" φαίνεται ότι συγκινήθηκε από το "Χειρόγραφο της Πράγας" και το στολίζει αφειδώς. Επιπροσθέτως τα άλλα βιβλία που συντροφεύουν το δικό μου στις προτάσεις του δεν τολμώ καν να τα αναφέρω, από ντροπή μπροστά στη σκιά των γιγάντων της λογοτεχνίας. Τι να πω; Φίλε Αχιλλέα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είδα ότι σου αρέσει και το σκάκι, άσε που διαβάζουμε και τα ίδια πράγματα. Θα χαρώ να σε δω και στο ιστολόγιό μου.

4 σχόλια:

Αχιλλέας είπε...

Κύριε Κονιδάρη, Φίλε Παναγιώτη
Με ιδιαίτερη χαρά διάβασα τα καλά σου λόγια. Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω και προσωπικώς για τις ιδιαίτερα ευχάριστες ώρες που μου χάρισε η ανάγνωση του βιβλίου σου, η ποιότητα του οποίου να μην έχεις καμία αμφιβολία πως είναι εξαιρετική.
Με ανυπομονησία θα περιμένω το επόμενο πόνημα σου, το οποίο και είμαι βέβαιος πως θα συναρπάσει εξίσου, αν όχι και περισσότερο, όλους εμάς, τους φανατικούς πλέον αναγνώστες σου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Να είσαι καλά. Δεν ξέρω πόσοι είστε οι φανατικοί αναγνώστες μου, αν και μαθαίνω ότι το βιβλίο πάει καλά. Μεγαλύτερη σημασία όμως για μένα έχει η επικοινωνία με ανθρώπους που ως χτες μου ήταν άγνωστοι. Όταν μάλιστα έχουμε και κοινά ενδιαφέροντα...
Αλήθεια, παίζεις σκάκι σε κάποιο σύλλογο;
Παρότι έχω σχεδόν εγκαταλείψει το αγωνιστικό σκάκι γνωρίζω πολύ κόσμο, αλλά δεν σε θυμάμαι. Συγχαρητήρια και για το ιστολόγιο. Είναι πολύ ωραίο. Όχι σαν το δικό μου φτωχοκάλυβο (-:

Αχιλλέας είπε...

Φίλε Παναγιώτη. Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Κάθε ιστολόγιο, πιο φτωχό ή πιο εμπλουτιισμένο, έχει τη δική του ταυτότητα. Αρκεί ο κάτοχοσ να βάζει ψυχή. Σε "φτωχοκάλυβα" πάντως επέλεξε να γεννηθεί ο Χριστός μας. όχι σε παλάτια. Έχω πολλά χρόνια να παίξω αγωνιστικό σκάκι. Σταμάτησα όταν ήμουν πολύ μικρός, αν και θεωρούμουν ιδιαίτερα ταλαντούχος.Συνεχίζω όμως να το λατρεύω και να το μελετώ. Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ (και πώς) να σε κάνω link στο blogg μου. θα ήταν χαρά μου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Αχιλλέα
Ίσως το χειμώνα που θα έχω περισσότερο χρόνο να παίξουμε καμιά ιντερνετική παρτίδα. Όσο για το πως θα με κάνεις λινκ, τι να σου πω; Πρακτικά είμαι άσχετος με τεχνικά ζητήματα. Το δικό μου ιστολόγιο, μου παρέχει εύκολα αυτή τη δυνατότητα. Το δικό σου φαίνεται να έχει πιο πολύπλοκη δομή, οπότε...