Σάββατο 25 Αυγούστου 2007

31ο Παγκόσμιο Πρωταθλημα Λυσης σκακιστικών προβλημάτων και η Αντζελίνα Τζολί!!!


Τον Οκτώβρη (13-20) θα γίνει στη Ρόδο το παγκόσμιο πρωτάθλημα λύσης σκακιστικών προβλημάτων. Για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται θυμηθείτε τις ασκήσεις που έχουν πολλές φορές οι εφημερίδες του τύπου "Παίζει ο λευκός και κάνει ματ σε 2 κινήσεις" κτλ. Δεν μοιάζει με το κλασικό αγωνιστικό σκάκι, είναι καλλιτεχνικό σκάκι, όπου οι διαγωνιζόμενοι καλούνται να λύσουν μια σειρά προβλημάτων σωστά και σε περιορισμένο χρόνο. Στα προκριματικά τουρνουά και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα η αφεντιά μου ήταν 4η. Η εθνική ομάδα είναι τριμελής, αλλά λόγω του ότι είμαστε οι διοργανωτές θα έχουμε και μια δεύτερη εθνική, στην οποία θα συμμετέχω. Για προπόνηση ούτε λόγος να γίνεται αυτή την περίοδο. Ελπίζω να βρω χρόνο στο τέλος Σεπτέμβρη. Ο φίλος Χάρης Φουγιαξής, η ψυχή του καλλιτεχνικού σκάκι στην Ελλάδα, μου έστειλε και μια φωτογραφία για το promotion της διοργάνωσης. Τώρα ή ο άνθρωπος έχει υψηλές διασυνδέσεις ή η φήμη του σαν σκακιστή τον βοήθησε να βγάλει γκόμενα την Αντζελίνα. Πως αλλιώς να εξηγήσω την φωτό της Τζολί με τατουάζ το σήμα των αγώνων;;; (χεχε). Δεν ξέρω αν θα θριαμβεύσω στο διαγωνισμό λύσης, αλλά μια χαρά θα περάσω στη Ρόδο.
Υ.Γ. Η γυναίκα μου είδε τη φωτό της Τζολί και αφού αρχικά σχολίασε το ακαλαίσθητο σήμα, κατόπιν κατέκρινε το σκάκι που μου στερεί πολύτιμο χρόνο, θυμήθηκε τα κακώς κείμενα της Ρόδου και αυτή τη στιγμή ετοιμάζει τις βαλίτσες της για να έρθει μαζί μου. Η έλξη του σκάκι είναι ακατανίκητη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: